Viola Hair Extensions zapewnia 190-dniową Gwarancję Jakości, pod warunkiem przestrzegania zasad pielęgnacji włosów przedłużanych, stosowania odpowiednich kosmetyków oraz szczotek zatwierdzonych przez Viola Hair Extensions a zabiegu przedłużania włosów dokona wykwalifikowany specjalista posiadający certyfikat potwierdzający tę umiejętność. 

Gwarancja obejmuje wszelkie wady towaru wynikające z jego wadliwego wykonania lub z wad materiału z którego został wykonany. Taki towar można wymienić na nowy pełnowartościowy lub ubiegać się o zwrot pieniędzy.

I. Gwarancją nie są objęte:

1. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne, wady powstałe wskutek niewłaściwej lub niezgodnej z zasadami pielęgnacji włosów przedłużanych oraz wady spowodowane zdarzeniami losowymi.

2. Narażenie włosów na niekorzystne działanie czynników zewnętrznych jak: chlor w wodzie basenowej, woda morska, ekspozycja na promienie UV - również te w solarium, minerały mogące znajdować się w wodzie z kranu - głównie żelazo i miedź, ekspozycja na wysoką temperaturę - w tym również sauna, krem i olejek do opalania, suchy szampon.

3. Uszkodzenia spowodowane przez jakąkolwiek modyfikację produktu - jego przerabianie, naprawianie.

4. Gwarancja nie obejmuje kosztów poniesionych w związku z oszacowaniem wady produktu, jego naprawy, ściągania włosów, założenia włosów, serwisowania, przesyłek oraz obsługi.

5. Włosy zakupione na wyprzedaży po wyprzedażowych cenach są sprzedażą ostateczną i nie podlegają wymianie ani zwrotowi, nie są również objęte gwarancją jakości.

6. Prawo do gwarancji wyklucza także poddanie włosów przedłużonych wszelkim zabiegom chemicznym (zabiegi: farbowania, tonowania, rozjaśniania, trwałej ondulacji, trwałemu prostowaniu, zabiegom typu botoks, nanoplastii, keratynowego prostowania włosów).

7. Wykonanie zabiegu przedłużania włosów pomimo przeciwwskazań zdrowotnych (problemy hormonalne, przetłuszczająca się skóra głowy, alergie, chemioterapia, nadwrażliwość skóry głowy, egzema, łysienie, świąd itp.)

8. Gwarancja nie obejmuje wszelkich uszkodzeń wynikłych ze stosowania kosmetyków z innych firm z naszymi produktami np. nasze taśmy do Tape On są przeznaczone tylko do stosowania naszego removera (płynu do ściągania keratyny z włosów).

9. Kolor włosów doczepianych z czasem może ulec delikatnej zmianie np. wyblaknąć. Jest to normalne przy długotrwałym, codziennym użytkowaniu. W dużej mierze zależy również od przestrzegania zasad pielęgnacji włosów przedłużanych oraz od stosowania odpowiednich kosmetyków. Blaknięcie koloru nie jest wadą producencką.

10. Kupując włosy przedłużane w mieszanych kolorach (dwa lub więcej różnych kolorów), reklamacji podlega tylko wadliwy kolor.

11. Po upływie 190 dni, licząc od dnia zakupu włosów, gwarancję uważa się za wygasłą. Po tym terminie nie można już zgłaszać żadnych roszczeń.

II. Przestrzeganie poniższych postanowień warunkuje utrzymanie gwarancji:

1. Włosy do przedłużania dobiera wykwalifikowany specjalista posiadający certyfikat z przedłużania włosów z danej techniki, dopasowuje kolor, długość i wagę włosów oraz dobiera odpowiednią dla klienta metodę przedłużania włosów.

2. Pielęgnacja po zabiegu przedłużania włosów musi być zgodna z zaleceniami zapisanymi na karcie otrzymanej przez klienta od specjalisty zakładającego włosy od razu przy zabiegu przedłużania. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo klikając w poniższy link: www.violahairextensions.pl

3. Po zabiegu przedłużana włosów należy stosować produkty do pielęgnacji przedłużanych włosów naturalnych od Viola Hair Extensions. Należy zakupić w dniu przedłużania włosów co najmniej 1000 ml szamponu oraz 500 ml odżywki do włosów – mniej więcej taka ilość kosmetyków wystarczy na pół roku stosowania. Nasze kosmetyki zostały specjalnie opracowane i stworzone aby pielęgnować włosy przedłużane. Dzięki nim włosy pozostaną w dobrej kondycji i nie stracą na swojej jakości. Zakup naszych kosmetyków i ich stosowanie jest niezbędnym warunkiem gwarancji. W przypadku reklamacji konieczne będzie przedstawienie oryginału dowodu zakupu naszych kosmetyków.

4. Certyfikowany profesjonalista przeprowadzający zabieg przedłużania włosów musi poinformować klientkę o wszystkich zasadach pielęgnacji włosów doczepianych – spisanych w karcie z zasadami pielęgnacji. Kartę tę musi otrzymać klientka w dniu przedłużania włosów na własność. Zapoznanie się ze wszystkimi zasadami klientka potwierdza podpisując się czytelnie na karcie z zasadami pielęgnacji wraz z datą w prawym dolnym rogu. Ten odcinek z podpisem klientki odcina profesjonalista przeprowadzający zabieg i zachowuje u siebie jako potwierdzenie o przekazaniu informacji klientce. Brak podpisanej karty przez klientkę uniemożliwia złożenie reklamacji.

5. Wraz ze wzrostem włosów, łączenia włosów doczepianych odsuwają się od skóry głowy i zaczynają być widoczne, dlatego przy włosach zakładanych metodą na nanoringi konieczne jest podciągnięcie pasemek przedłużanych, w przypadku włosów na keratynę jest to zdjęcie pasemek i ich ponowne założenie. Serwisowanie to także przełożenie niewygodnych pasemek czy też poprawienie spadających pasemek. Po zabiegu przedłużaniu włosów, w zależności od zastosowanej metody przedłużania włosów, klienci powinni zgłaszać się na serwisowanie do profesjonalisty mniej więcej co 4 – 12 tygodni.

III. Okres gwarancji jakości na naturalne włosy do przedłużania trwa 190 dni od dnia zakupu. W przypadku uznania reklamacji klient ma prawo wyboru czy chce wymienić produkt na nowy czy też otrzyma zwrot kosztów zakupu.

IV. W przypadku zgłaszania reklamacji należy :

1. Skontaktować się z nami poprzez e-mail kontakt@violahairetensions.pl w terminie 190 dni, licząc od dnia zakupu.

2. Reklamację składa profesjonalista zakładający włosy, dostarczając wszelkich niezbędnych informacji o zakupie.

3. Formularz reklamacji wypełnia profesjonalista, który kupił i założył włosy, dołączając do formularza, dowód zakupu włosów, swój certyfikat ukończonego szkolenia z techniki przedłużania włosów, którą stosował przy reklamowanym produkcie, podpisany przez klientkę odcinek z karty z zasadami pielęgnacji włosów po zabiegu przedłużania oraz dowód zakupu przez klientkę zestawu 1000 ml szamponu i 500 ml odżywki od Viola Hair Extensions.

4. W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji należy przesłać wszystkie włosy przedłużone pod adres: Viola Hair Extensions Sp. Z o.o. Ul. Modrzewiowa 5, 84-215 Sopieszyno, celem dokładnego zdiagnozowania przez nasz zespół specjalistów. Koszt zdjęcia wszystkich doczepionych pasemek ponosi klientka i nie jest on zwracany przez Viola Hair Extensions.

5. Nasz zespół specjalistów dokładnie rozpatrzy reklamację w ustawowym terminie.

6. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się na podany przez Państwa adres mailowy, podając dalsze informacje.

7. Przesyłając produkt do reklamacji, zapakuj go i odpowiednio zabezpiecz, aby nie został uszkodzony w czasie transportu. Do momentu dotarcia reklamowanego produktu do Viola Hair Extensions oraz za uszkodzenia wynikłe w czasie transportu odpowiada klient.